سوالات متداول

سوالات متدوال، سوالاتی هستند که حداقل یکبار برای هر شخصی پیش می آید. و پشتیبانان سرای نقره آن ها را از قبل پاسخ داده اند. اگر پاسخ خود را پیدا نمی کنید می توانید آن را از طریق صفحه “تماس با ما” از ما بپرسید.

پس از فرایند ثبت سفارش، و پیگیری پشتیبانان سرای نقره از آقای نقره جهت تایید موجودی محصول و تایید نهایی سفارش، ظرف حداکثر 2 تا 3 روز کاری محصول به دست شما می رسد.

تمامی محصولات آقای نقره دارای ضمانت هستند، که شرایط آن به همراه محصول برایتان ارسال می شود.

متاسفانه در حال حاضر روش پرداخت به صورت قسط یا پرداخت با چک موجود نمی باشد.

محصولات آقای نقره به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه تحت شرایط معمولی دچار مشکل نمی شوند. اما اگر نگین محصول افتاد یا مشکلی از این قبیل، می توانید این مشکل را از طریق صفحه ” تماس با ما ” با پشتیبانی سرای نقره در میان بگذارید. در اسرع وقت از طرف مجموعه سرای نقره با شما ارتباط گرفته می شود و مشکل را بر طرف می کنند.

اگر محصول پس از بازگشایی جعبه دچار شکستگی شده بود، می توانید بلافاصله به پشتیبانی سرای نقره اطلاع دهید.

نکته : به هیچ وجه محصول را از جعبه خارج نکنید! و بلافاصله با گرفتن عکس به پشتیبانی سرای نقره اطلاع دهید.

تمامی مشکلات این چنینی از طرف شرکت پست می باشد، ولی به دلیل رفاه حال شما مشتریان عزیز، سرای نقره خود این مسئولیت را قبول می کند و پیگیری می کند.

ضمنا اگر محصول در آن زمان در فروشگاه آقای نقره موجود باشد، بلافاصله پس از مرجوعی محصول برایتان یکی دیگر ارسال می شود. در صورت نبودن موجودی محصولات مشابه به شما نشان داده می شود. اگر مایل نبودید هزینه محصول برایتان در کمتر از 24 ساعت استرداد می شود.

بله، مجموعه آقای نقره می تواند برای شما محصولی سفارشی طراحی نماید. اما این نکته نیز وجود دارد بسته به طرح و نوع محصول شما مدت زمانی طول می کشد که محصول آماده شود. برای ثبت سفارش محصول سفارشی خود می توانید از طریق راه های ارتباطی ما در صفحه ” تماس با ما ” با پشتیبانی سرای نقره در میان بگذارید.

راه های ارتباطی با پشتیبانی سرای نقره را می توانید در صفحه ” تماس با ما ” ببینید.

برای متوجه شدن از این موضوع می توانید به مقاله ” آبکاری رادیوم یا آبکاری طلا سفید چیست؟ ” را مطالعه کنید.

اگر از طرف پشتیبانی سرای نقره برای شما کد رهگیری پست یا تیپاکس ارسال شده است. سرای نقره مسئولیتی در قبال دیرکرد شرکت پست یا تیپاکس ندارد. و این موضوع را فقط می توانید از شرکت پست یا تیپاکس پیگیری نمایید.

پس از مرجوع شدن کالا، ظرف کمتر از مدت 24 ساعت وجه برایتان استرداد می شود.

در حال حاضر دو روش انتقال به کارت و پرداخت درب منزل برای شما مشتریان عزیز تعبیه شده است.

برای دیدن شرایط نگه داری محصولات نقره می توانید به مقاله ” آموزش مراقبت از نقره ” مراجعه کنید.

12 ساعت پس از تحویل گرفتن کالا از پست می توانید درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید. هزینه مرجوعی کالا با سرای نقره می باشد.

برای مرجوعی کالا کافیست در 12 ساعت مقرر از طریق یکی از راه های ارتباطی نیز می توانید به صفحه ” تماس با ما ” مراجعه کنید.

بله، پس از دریافت محصول از پست یا تیپاکس تا 12 ساعت مهلت دارید درخواست مرجوعی کالا را از طریق صفحه ” تماس با ما ” ثبت کنید.

خیر، آقای نقره متعهد است از بهترین مواد اولیه در محصولات خود استفاده کند.

پس از اتمام زمان ضمانت نامه، اگر محصولی دچار ریزش نگین و یا از بین رفتن آبکاری شد، می توانید با پرداخت مبلغ بسیار کمی آن را به دست متخصصان آقای نقره بسپارید تا برایتان ترمیم کنند.

اما اگر مشکلی در مدت زمان گارانتی محصول اتفاق افتاد، به صورت کاملا رایگان برایتان مشکل برطرف می شود.

بله، خوشبختانه این روش موجود است. برای استفاده از این روش نیز می توانید در هنگام پرداخت روش پرداخت خود را از ” انتقال به کارت ” به ” پرداخت درب منزل ” تغییر دهید.

نحوه ارسال به صورت پیش فرض از طریق پست پیشتاز است. اما شما می توانید در هنگام سفارش، در بخش توضیحات اضافی درخواست خود را مبنی بر تغییر روش ارسال به صورت تیپاکس بنویسید. و سپس ثبت سفارش کنید.

پشتیبانان سرای نقره همه روزه به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. شما عزیزان می توانید برای هر سوال خود با پشتیبانان سرای نقره به راحتی ارتباط بگیرید و سوال خود را بپرسید.

پرداخت فاکتور یا پیش فاکتور تولید شده برای شما فقط و فقط به صورت کارت به کارت می باشد. تنها شماره کارت معتبر برای واریز پرداخت نیز فقط شماره زیر است.

6037-9917-8925-8229

به نام سید محسن سید حقیقی